wtorek, 6 maja 2014

Matka Boża Cygańska - koniec

Obraz musiał trochę poczekać na ostatni wpis na swój temat, ale oto jest. Ukończyłam kolejny z dużych obrazów "Matkę Bożą Cygańską". Ostatnie krzyżyki postawiłam jakieś trzy tygodnie temu. Trzeba jeszcze lekko przeprać by nie było widocznych linii, wyprasować i gotowe.

Bardzo miło wspominam początki haftowania tego wzoru, ale w połowie siły i chęci trochę opadły, stąd też tak długo nad nim pracowałam. Sporo czasu kanwa spędziła w szufladzie, podczas gdy ja zaczęłam wyszywać "Ametyst". Może potrzebowałam po prostu jakiejś odskoczni od brązów i beżów.

Tak czy siak już jest, wrócił do szuflady, tym razem już kompletny i czeka na właściciela. Zainteresowanych zapraszam :)

haft krzyżykowy cross stitch Matka Boża Cygańska

haft krzyżykowy cross stitch Matka Boża Cygańska

haft krzyżykowy cross stitch Matka Boża Cygańska


Informacje o obrazie: wymiary 32 x 47 cm; 26800 krzyżyków; kanwa Aida biała 44 krzyżyki na 10cm; mulina Ariadna 8 kolorów; schemat obrazu pochodzi z czasopisma "Igłą malowane. Hafty Polskie" 8/2012.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz