sobota, 19 października 2013

Gałązka głogu

Zaczynałam ten obraz kilka razy. Pierwsza przerwa nastała, gdy pomyliłam krzyżyki w największym kwiatku. Nie chciałam pruć, bo były to aż dwa kolory i za dużo pracy mnie to kosztowało. Odłożyłam "na potem". Wróciłam po jakimś miesiącu, naprawiłam błędy i wyhaftowałam całą gałązkę głogu.

Druga przerwa nastąpiła standardowo przed wyszywaniem tła. Ale udało mi się dokończyć obraz, w porę oprawić i podarować. Był to prezent ode mnie i mojego świeżo poślubionego męża Radka w dniu naszego ślubu dla mojej mamy Wandy. W ramach podziękowania za miłość i trud wychowania.

haft krzyżykowy Gałązka głogu

haft krzyżykowy Gałązka głogu

haft krzyżykowy Gałązka głogu

Informacje o obrazie: wymiary: ok. 45 na 32 cm; 26334 krzyżyki; kanwa biała Aida, 44 krzyżyki na 10 cm; mulina Ariadna, 22 kolory, 38 motków.
Wzór pochodzi z czasopisma "Hafty Polskie" 11/2006.

1 komentarz: