czwartek, 4 lipca 2013

Papież Jan Paweł 2 i ciąg dalszy tulipanów

Praca nad tulipanami postępuje. Zostało już naprawdę niewiele, jeśli chodzi o kwiaty, bardziej obawiam się tła :) Nie przepadam za wyszywaniem dużych obszarów w jednym kolorze.

Zdecydowałam się na białe tło. Czarne również mogłoby ciekawie wyglądać, ale nie chcę ponurego obrazu.

Haft krzyżykowy Urocze tulipany

i jedno małe przybliżenie:



Teraz co nieco o jednej z moich wcześniejszych prac. Dwa lata temu wyszyłam obraz Jana Pawła II. Kolorów było niewiele, każdy z nich wyszywałam ok. 2-3 dni. Na każdym etapie pracy robiłam zdjęcie, by widzieć rzeczywisty postęp. Nie wyhaftowałam tylko napisu, który widniał na wzorze w górnej jego części. Tak bardziej mi się podoba. Obraz wciąż leży w szufladzie i czeka na swoje przeznaczenie :)

Dziś dużo zdjęć:

Haft krzyżykowy Jan Paweł 2

Już po pierwszym kolorze widać cały zarys postaci:

Haft krzyżykowy Jan Paweł 2

Haft krzyżykowy Jan Paweł 2

Powoli kolorów przybywało:

Haft krzyżykowy Jan Paweł 2

Haft krzyżykowy Jan Paweł 2

Aż w końcu pozostał tylko jeden do wyhaftowania:

Haft krzyżykowy Jan Paweł 2

Efekt końcowy:

Haft krzyżykowy Jan Paweł 2


Wymiary obrazu: ok. 30 na 45 cm; 23408 krzyżyków, mulina Ariadna, 7 kolorów.
Wzór obrazu z Janem Pawłem II pochodzi z czasopisma "Hafty polskie" nr 4/2010.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz