poniedziałek, 29 lipca 2013

Gustav Klimt - pierwsza miniaturka "Lovers"

Przerywając sobie prace nad białym tłem tulipanów rozpoczęłam pracę "nad Klimtem". Jakiś czas temu znalazłam serię obrazów miniaturek Gustava Klimta. Zatytułowane są "Lovers" i serię stanowi 5 małych haftów.

Pierwszy już za mną. Praca była niezwykle przyjemna, nawet nielubiane back stitch zrobiłam wyjątkowo szybko. Pozostają jeszcze cztery.

Pierwsza miniaturka to fragment obrazu "Tree of life", dokładnie prawa jego strona.

Gustav Klimt Tree of life
Gustav Klimt "Tree of life"

Wyszyty obrazek ma wymiary 14,5 na 17,5 cm. Wyhaftowałam go na grubej kanwie (by rzeczywiście było coś widać na tej miniaturce) 40 krzyżyków na 10 cm.

Gustav Klimt lover haft krzyżykowy

Powyżej przed zrobieniem back stitch, poniżej ukończony obrazek:

Gustav Klimt lover haft krzyżykowy

Gustav Klimt lover haft krzyżykowy

Chętnie podzielę się wzorem, który znalazłam w internecie:

Gustav Klimt lover haft krzyżykowy

Gustav Klimt lover haft krzyżykowy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz